מתי באמת כדאי לפנות אל עורך דין פלילי

למרות שרובנו חיים את חיי היומיום שלנו על מי מנוחות ובלי יותר מידי הפתעות, בסופו של דבר כל אחד מאתנו עלול למצוא את עצמו מעורב בפרשייה לא נעימה. לכן, אם גם אתם מצאתם היום בבוקר על שולחן המשרד שלכם כתב אישום שבו אתם מואשמים בעבירה כזו או אחרת, כדאי שתעצרו לרגע. עוד לפני שתתחילו להבין האם אתם באמת אשמים או לא, כי הרי עמוק בפנים אתם כבר יודעים את התשובה, חשוב שתפנו אל עורך דין פלילי. עורכי דין בתחום הפלילי מכירים את חוקי המשפט הפלילי לעומק ואם מדובר גם על עו"ד שיש לו ניסיון, הוא יוכל לעזור לכם הרבה מעבר למה שאתם חושבים. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל עו"ד פלילי כמה שיותר מהר, כי הזמן כאן לא משחק לטובתכם ובזמן שחולף אתם עלולים לעשות טעויות מיותרות.

הוגשה כנגדכם תביעה? נדרשת הגנה מקצועית וחדה! הכפישו אתכם? את העסק שלכם? אתם בעיצומו של משבר, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין לשון הרע 

עם איזה עורך דין פלילי כדאי לדבר?

כל אחד מאתנו מכיר לא מעט עורכי דין, בין אם מדובר על מומחים שעובדים בתחום המשפט הפלילי ובין אם מדובר על עורכי דין שעוסקים בתחומים אחרים. עם זאת, כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי זה טבעי שלא תרצו לפנות אל אדם שאתם מכירים אישית, כי לרוב יש כאן גם עניין של פרטיות ורצון להסתיר את מה שקרה. לכן כדאי שתדעו: אם אתם מחפשים היום עורך דין מקצועי לענייני פלילים, אונליין תוכלו למצוא לא מעט המלצות. יש לברר, לפני שמתקשרים לעו"ד כזה או אחר, פרטים כמו:

  • הניסיון – ממתי הוא עו"ד שעוסק בתחום הזה?
  • המקצועיות – האם הוא אדם שנחשב לאיש מקצוע רציני?
  • הזמינות – האם הוא בכלל פנוי להתייחס למקרה שלכם ולטפל בו במלוא תשומת הלב?
  • האמינות – האם מדובר על עורך דין פלילי אמין שמגיע עם מוניטין והמלצות

ככל שיהיו לכם יותר פרטים ומידע אודות עוה"ד שבו אתם בוחרים כך תוכלו להיות הרבה יותר שלמים עם הבחירה שלכם, מה שאומר שכנראה תצאו מרוצים מהשירות שהוא ייתן לכם.

האם תצטרכו לשבור את כל החסכונות שלכם?

זה לא משנה אם אתם אשמים או לא, כי בשלב שבו תפנו לעוה"ד תצטרכו לשלם לו לא מעט כסף. יכול להיות שבעתיד תקבלו פיצויים על כך העניין כך שהתהליך כולו לא יעלה לכם כסף, אך עד שזה יקרה יעבור עוד הרבה זמן. לכן בהחלט יכול להיות שתצטרכו לשבור חיסכון בהיקף כזה או אחר, כי כולנו יודעים שיש גם עורכי דין שמרשים לעצמם לגבות מחירים מאוד גבוהים תמורת השירות שהם נותנים. מצד שני, היום תוכלו להרגיש לגמרי בנוח לדבר עם עוה"ד שבו אתם בוחרים גם על נושא שכר הטרחה שלו. אין סיבה לבחור עו"ד שגובה סכומים מופקעים כי לא תמיד עו"ד הוא זה שיעזור לכם לצאת בקלות מהמצב המסובך שאליו נקלעתם.

עורך דין בן קרפל: ״אני רואה בדיני לשון הרע תחום שדרכו המשפט מתפתח ועוקב אחר הטכנולוגיה. ייצוג תובעים ונתבעים בלשון הרע והגנת הפרטיות בעידן המודרני – עידן האינטרנט והרשתות החברתיות – מייצר אתגרים יום-יומיים; עבורי זו שליחות".

עורך-הדין בן קרפל, הוא יו"ר ועדת לשון הרע במחוז חיפה וחבר ועדת לשון הרע הארצית בלשכת עורכי-הדין. וכמו כן ערך את המחקר האמפירי המקיף והמשמעותי ביותר ביחס לגידול בשיעורי הפיצוי הנפסקים בעת האחרונה בתביעות דיבה ולשון הרע בכלל הערכאות השיפוטיות.

המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים – DUNS 100 ו – BDI כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע.

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

צרו קשר

הוגשה כנגדכם תביעה? נדרשת הגנה מקצועית וחדה?
הכפישו אתכם? את העסק שלכם? אתם בעיצומו של משבר

עורך דין אדם קרפל ועורך דין בן קרפל| בן קרפל ושות' משרד עורכי דין
לשון הרע בוואטסאפ

לשון הרע בוואטסאפ

אפליקציית המסרונים "וואטסאפ" (WhatsApp) הפכה זה מכבר לזירה שגרתית ומרכזית בחייהם של אנשים לצורכי אינטראקציות יומיומיות. אולם, כתוצר לוואי, הפלטפורמה גם הפכה להיות כר פורה

קרא עוד »
תביעה על שיימינג בפייסבוק

תביעה על שיימינג בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק – יחד עם רשתות נוספות, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק – תופסת מקום מרכזי בחיינו בעשור האחרון. היבט ראוי לציון הוא תופעת השיימינג בפייסבוק;

קרא עוד »

לייעוץ משפטי השאירו פרטים

דילוג לתוכן