יעוץ גירושין אמיתי – מהו?

מתי מומלץ לפנות לייעוץ גירושין?

זוגות רבים המחליטים להתגרש נמצאים במשבר בשל השינוי בחייהם. בשנים האחרונות יעוץ גירושין צובר תאוצה ועוזר לזוגות לעבור את התקופה הקשה. האם כדאי לפנות ליועץ גירושין? במאמר שלפניכם. להתגרש זה לא נעים, על כך אין וויכוח. נדמה שהשאלה העיקרית בעניין גירושין, היא מהי הדרך הטובה ביותר לעבור את ההליך הזה. האם יעוץ גירושין הוא הפי\תרון או האם בני הזוג צריכים להתרחק אחד מהשנייה ולתקשר דרך עורכי הדין.

ישנם זוגות נשואים אשר למרות ההחלטה להיפרד, מצליחים לשמור על מערכת יחסים נעימה ורגועה, דבר אשר הופך את הפרידה לקלה יותר עבורם ועבור הילדים. אולם, למרבה הצער, מדובר באחוז קטן מאוד של הזוגות המתגרשים. לרוב, בני זוג אשר החליטו להתגרש, (או כשרק אחד מבני הזוג רוצה להתגרש) נכנסים לתוך מערבולת רגשית אשר גורמת להם להתנהג בצורה בלתי הולמת ולעיתים אף הרסנית אחד כלפי השנייה. הסובלים הראשיים מכך הם כמובן הילדים.

איך מתגרשים בשקט? האם גירושין נעימים הם בכלל אפשרות ריאלית? יעוץ גירושין אמיתי יכול לסייע מאוד לזוגות נישואין אשר החליטו להיפרד, לעבור את התקופה הקשה בצורה הטובה ביותר האפשרית.

במשרד עורכי הדין בן קרפל ושות' נמצא צוות מיומן של עורכי דין ללשון הרע שעוסקים בדיני לשון הרע בכל יום בשנה, מבוקר עד ליל. צוות עורכי הדין במשרד ניהלו – ומנהלים – מאות תיקי לשון הרע בכל מחוזות השיפוט במדינת ישראל. ייצגנו – ואנחנו מייצגים – מאות תובעים ונתבעים לפי חוק איסור לשון הרע. והתוצאות, לא פחות ממעולות. יחד, טיפלנו במאות משברים תקשורתיים מורכבים (ומוכרים מאוד בציבוריות הישראלית) בהצלחה מרובה ולשביעות רצונם של לקוחותינו. משרד עורכי-דין בן קרפל ושות, עורכי דין ללשון הרע ולהגנת הפרטיות, מבטיח ייצוג מעולה וייחודי בנוף עורכי-הדין; טיפול פרטני וייחודי בכל עניין ועניין, כאילו היה זה העניין היחיד המצוי על שולחננו. המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים Duns100 ו – BDI, כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע

ההחלטה להתגרש

כאשר זוג נשוי מחליט להתגרש, משמעותה של החלטה זו היא פירוק התא המשפחתי. בשום מקרה, אין המדובר בחוויה קלה. כל אחד מבני הזוג צריך להסתגל לחיים חדשים ויש להתמודד עם רגשות הילדים אשר עוברים משבר לא פשוט עקב הגירושין.

ישנם זוגות אשר ההחלטה להיפרד היא הדדית. במצב שכזה, עובר הליך הגירושין בצורה חלקה יחסית, כאשר בני הזוג מצליחים להגיע להסדר גירושין ללא ריבים קולניים. אולם, בחלק נכבד מן המקרים, ההחלטה להיפרד נעשית על ידי אחד מבני הזוג וכאן, מתחילה הבעיה האמיתית.

כל פרידה עלולה לעורר רגשות של כעס וכישלון אך כאשר הפרידה היא חד צדדית, עוברים בני הזוג משבר גדול עוד יותר.

כל גירושין הם סוג של משבר, יהיה היקפו ועוצמתו אשר יהיה. על כן, יעוץ גירושין מומלץ לכל זוג לפני פרידה, על מנת לקבל הכנה נפשית ראויה לכל ההליך.

יעוץ גירושין – מהו?

גירושין הם לא רק פרידה של בני הזוג זה מזו אלא גם פירוק של התא המשפחתי. אף בנסיבות בהן בני הזוג נפרדים בשקט יחסי, ישנו קושי גדול להכיל את השינויים שעתיד כל אחד מבני הזוג לעבור, עקב הפרידה. על כן, לצד כל ההכנות הכלכליות והסידורים הבירוקרטים, קיים צורך להכנה נפשית שתסייע להתמודד עם השינויים.

זהו תפקידו של יעוץ גירושין. יעוץ גירושין אמיתי הוא כלי עזר המסייע לזוגות נשואים לעבור את הליך הגירושין בצורה נעימה יותר, קלה יותר ומכובדת יותר. יועץ גירושין יכול להיות עורך דין בעל ניסיון בגישור, הוא יכול להיות פסיכולוג, קואצ'ר או כל איש מקצוע אחר, בעל ניסיון בטיפול בזוגות לפני גירושין.

יעוץ גירושין אמיתי מפשיר את הקרח בין בני הזוג, מעדן את המחלוקות ביניהם ומכין אותם לקראת הפעולה החשובה ביותר בהליך הגירושין והיא הסכם גירושין.

כאשר בני הזוג מגיעים לכדי הסכם גירושין בהסכמה, הופך הליך הגירושין כולו לקל יותר וכך גם ההתנהלות העתידית של בני הזוג בעתיד, הופכת לפשוטה יותר משהכול מוסכם ומעוגן בהסדר הגירושין.

בעת הליך גירושין, בני הזוג, באופן טבעי, חשים רגשות מעורבים מאוד אחד כלפי השנייה. במצב דברים שכזה, קשה לשמור על מערכת יחסים תקינה והדבר כמובן הכרחי, לטובת הילדים.

ניסיונות להתמודד עם הליך הגירושין ללא כל עזרה מקצועית חיצונית, מגבירים את הקושי הקיים גם כך, על המשפחה כולה. לכן, כדאי מאוד לקבל יעוץ גירושין אשר מכין את הצדדים באופן רגשי ופרקטי להליך הגירושין.

יתרונותיו של יעוץ גירושין

בני זוג אשר החליטו להיפרד, אינם מעוניינים להמשיך לחיות זה עם זו. אולם, כאשר יש ילדים משותפים, הנוכחות של בני הזוג בחיי השני, היא נצחית. לעיתים קרובות, זוגות שמתגרשים, נוטים לשכוח את העובדה הפשוטה הזו ועל כן, הם פוצחים במסכת עינויים הדדית.

כאן נכנס לתמונה יעוץ הגירושין:

  1. טיפול מפשר: יועץ הגירושין, בראש ובראשונה, הוא דמות מפשרת. הוא אינו לוקח צד בוויכוחים שבין הצדדים אלא מנסה להרגיע. כאשר מדובר בעורך דין, המטרה, בסופו של דבר, היא להגיע לניסוחו של הסכם גירושין.
  1. שינוי סדר העדיפויות: ההחלטה להתגרש מעוררת רגשות קשים אשר מעפילים לעיתים על מה שבאמת חשוב, הילדים. אין משמעותו של דבר כי בני הזוג שכחו את ילדיהם, אלא שהמשבר האישי שלהם, השתלט מעט יותר מדי.

יעוץ גירושין נועד להשיב את הדברים לסדרם, תוך כדי שינוי של סדר העדיפויות חזרה אל הילדים.

  1. הסכם גירושין: היתרון החשוב ביותר של יעוץ גירושין הוא הכנת הקרקע לגיבוש הסכם גירושין הוגן אשר יסדיר את כל ענייני המשפחה כולל חלוקת רכוש, משמרות ילדים, מזונות ועוד.

הליך הגירושין מלווה במשברים קשים הן לבני הזוג והן למשפחה כולה. חשוב לדעת כי אפשר לעבור את התקופה הזו בצורה טובה יותר וקלה יותר. יעוץ גירושין אמיתי מעניק לבני הזוג תמיכה נפשית ומכין את הקרקע להסדר גירושין אשר יקל מאוד על ההתנהלות בהמשך הדרך.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על > תפקידו של עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה.

עורך דין בן קרפל: ״אני רואה בדיני לשון הרע תחום שדרכו המשפט מתפתח ועוקב אחר הטכנולוגיה. ייצוג תובעים ונתבעים בלשון הרע והגנת הפרטיות בעידן המודרני – עידן האינטרנט והרשתות החברתיות – מייצר אתגרים יום-יומיים; עבורי זו שליחות".

עורך-הדין בן קרפל, הוא יו"ר ועדת לשון הרע במחוז חיפה וחבר ועדת לשון הרע הארצית בלשכת עורכי-הדין. וכמו כן ערך את המחקר האמפירי המקיף והמשמעותי ביותר ביחס לגידול בשיעורי הפיצוי הנפסקים בעת האחרונה בתביעות דיבה ולשון הרע בכלל הערכאות השיפוטיות.

המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים – DUNS 100 ו – BDI כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע.

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

צרו קשר

הוגשה כנגדכם תביעה? נדרשת הגנה מקצועית וחדה?
הכפישו אתכם? את העסק שלכם? אתם בעיצומו של משבר

עורך דין אדם קרפל ועורך דין בן קרפל| בן קרפל ושות' משרד עורכי דין
לשון הרע בוואטסאפ

לשון הרע בוואטסאפ

אפליקציית המסרונים "וואטסאפ" (WhatsApp) הפכה זה מכבר לזירה שגרתית ומרכזית בחייהם של אנשים לצורכי אינטראקציות יומיומיות. אולם, כתוצר לוואי, הפלטפורמה גם הפכה להיות כר פורה

קרא עוד »
תביעה על שיימינג בפייסבוק

תביעה על שיימינג בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק – יחד עם רשתות נוספות, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק – תופסת מקום מרכזי בחיינו בעשור האחרון. היבט ראוי לציון הוא תופעת השיימינג בפייסבוק;

קרא עוד »

לייעוץ משפטי השאירו פרטים

דילוג לתוכן