להתגרש נכון – ייעוץ גירושין

הליך הגירושין מלווה בקשיים רבים. זוהי תקופה שבה כל הרגשות הקשים ביותר צפים מעלה, אך למעשה, זהו הזמן להיות כמה שיותר ממוקדים וענייניים. על בני הזוג להתמודד עם המשבר האישי שהם חווים ובמקביל, לתמוך בילדים ולהקל עליהם, עד כמה שאפשר, בתקופה זו. לצד הקשיים הרגשיים, ישנה גם התמודדות כלכלית, היות שלאחר הפרידה, משתנה מצבם הכלכלי של שני בני הזוג.

איך מתמודדים עם כל זה? איך מתגרשים נכון, מבלי להיגרר לריבים סוערים ולמשברים נוספים? בעזרת ייעוץ גירושין.

במשרד עורכי הדין בן קרפל ושות' נמצא צוות מיומן של עורכי דין ללשון הרע שעוסקים בדיני לשון הרע בכל יום בשנה, מבוקר עד ליל. צוות עורכי הדין במשרד ניהלו – ומנהלים – מאות תיקי לשון הרע בכל מחוזות השיפוט במדינת ישראל. ייצגנו – ואנחנו מייצגים – מאות תובעים ונתבעים לפי חוק איסור לשון הרע. והתוצאות, לא פחות ממעולות. יחד, טיפלנו במאות משברים תקשורתיים מורכבים (ומוכרים מאוד בציבוריות הישראלית) בהצלחה מרובה ולשביעות רצונם של לקוחותינו. משרד עורכי-דין בן קרפל ושות, עורכי דין ללשון הרע ולהגנת הפרטיות, מבטיח ייצוג מעולה וייחודי בנוף עורכי-הדין; טיפול פרטני וייחודי בכל עניין ועניין, כאילו היה זה העניין היחיד המצוי על שולחננו. המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים Duns100 ו – BDI, כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע

על הליך הגירושין

פרידתם של בני זוג, היא חוויה קשה עבורם ועבור הילדים. מטבע הדברים, נושאים עמם בני הזוג, בתקופה זו, מטען רגשי עמוק מאוד. מרבית הזוגות, מתקשים להפריד בין המשבר האישי לבין הצורך להישאר אובייקטיבים ולנהל הליך גירושין יעיל.

מצב זה מוביל את בני הזוג למאבקים מיותרים ותוך כך, הם גורמים נזק רב יותר לעצמם ולילדים. נוסף על זאת, כאשר הרוחות סוערות, הליך הגירושין מתארך ונהיה מעיק ומסורבל יותר.

כיום, ניתן לעבור את הליך הגירושין אחרת. עו"ד דיני משפחה מפנה את הצדדים לייעוץ גירושין. אפשר להימנע מדיונים ארוכים ומתישים בבית המשפט ולסיים את הגירושין, תוך זמן קצר. בני הזוג יכולים לעבור את הליך הגירושין בשלום ולשמור על יחס מכובד זה אל זו.

נשמע כמו חלום? לא, זה אמיתי. כל שיש לעשות הוא לפנות אל ייעוץ גירושין.

ייעוץ גירושין – איך הוא עוזר לנו?

זוגות רבים פונים במהלך חייהם יחד, לייעוץ זוגי, המסייע להם להתגבר על בעיות שונות, על מנת שיוכלו להישאר יחד. מטרתו של ייעוץ גירושין, היא לסייע לבני הזוג להיפרד נכון.

מדוע אנו זקוקים לעזרה כדי להיפרד? ההחלטה להתגרש, מביאה עמה התמודדות כפולה עבור בני הזוג: עליהם להתמודד עם המשבר האישי שהם חווים ובד בבד, לנהל הליך גירושין מול הצד השני.

זוהי משימה בלתי אפשרית, עבור מרבית הזוגות ובדיוק בשביל זה קיים ייעוץ גירושין:

1. הפרדה בין האישי למשפטי: בני הזוג חייבים להפריד בין הפן האישי לבין הפן המשפטי הפורמאלי. רק כך, ניתן להגיע להחלטות, אותן יעגן עו"ד דיני משפחה, בהסכם מחייב. ייעוץ גירושין נותן ביטוי גם למשבר האישי וכך, מאפשר לצדדים להתפנות לענייני הגירושין.

2. מציאת לב המחלוקת: ייעוץ גירושין מסייע לצדדים למצוא את לב המחלוקת. במרבית המקרים, ישנו נושא אחד מרכזי, אשר בו קיימת אי הסכמה עמוקה בין הצדדים. יישוב המחלוקת בעניין זה, תקל את המשך הדרך.

3. קבלת החלטות בהסכמה: לאחר שהצליחו בני הזוג, להפריד בין הרגש למעשה ולאחר שהמחלוקת המרכזית ביניהם, באה על פתרונה, הם יכולים ביתר קלות, לקבל החלטות בכל ענייני הגירושין.

האם ניתן לקבל ייעוץ גירושין אצל עו"ד דיני משפחה?

מן האמור לעיל, אנו למדים עד כמה יכול ייעוץ גירושין, לסייע לבני הזוג, בתקופה קשה זו. לעניין זה נשאל, מיהו יועץ הגירושין.

ראשית, ניתן לפנות לייעוץ גירושין אצל עורכי דין העוסקים בדיני משפחה. עו"ד דיני משפחה, המכיר את המטריה המשפטית, יוכל להביא את הצדדים להסכמות משפטיות, בצורה יעילה יותר.

ניתן לפנות גם למגשרים המתמחים בדיני משפחה, לפסיכולוגים המתמחים בטיפול זוגי וכיו"ב.

הליך הגירושין הוא ללא ספק חוויה קשה עבור בני הזוג וילדיהם. אולם, ניתן לעבור אותו בשלום אם פועלים נכון. פנייה אל עו"ד דיני משפחה לייעוץ גירושין, יכולה לעשות את כל ההבדל בין הליך גירושין קצר ויעיל, לבין הליך ארוך ומתיש.

עורך דין בן קרפל: ״אני רואה בדיני לשון הרע תחום שדרכו המשפט מתפתח ועוקב אחר הטכנולוגיה. ייצוג תובעים ונתבעים בלשון הרע והגנת הפרטיות בעידן המודרני – עידן האינטרנט והרשתות החברתיות – מייצר אתגרים יום-יומיים; עבורי זו שליחות".

עורך-הדין בן קרפל, הוא יו"ר ועדת לשון הרע במחוז חיפה וחבר ועדת לשון הרע הארצית בלשכת עורכי-הדין. וכמו כן ערך את המחקר האמפירי המקיף והמשמעותי ביותר ביחס לגידול בשיעורי הפיצוי הנפסקים בעת האחרונה בתביעות דיבה ולשון הרע בכלל הערכאות השיפוטיות.

המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים – DUNS 100 ו – BDI כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע.

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

צרו קשר

הוגשה כנגדכם תביעה? נדרשת הגנה מקצועית וחדה?
הכפישו אתכם? את העסק שלכם? אתם בעיצומו של משבר

עורך דין אדם קרפל ועורך דין בן קרפל| בן קרפל ושות' משרד עורכי דין

לשון הרע בוואטסאפ

אפליקציית המסרונים "ווטסאפ" (WhatsApp) הפכה זה מכבר לזירה שגרתית ומרכזית בחייהם של אנשים לצורכי אינטראקציות יומיומיות. אולם, כתוצר לוואי, הפלטפורמה גם הפכה להיות כר פורה

קרא עוד »
תביעה על שיימינג בפייסבוק

תביעה על שיימינג בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק – יחד עם רשתות נוספות, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק – תופסת מקום מרכזי בחיינו בעשור האחרון. היבט ראוי לציון הוא תופעת השיימינג בפייסבוק;

קרא עוד »
לשון הרע באינסטגרם

לשון הרע באינסטגרם

האפליקציה לשיתוף התמונות "אינסטגרם" היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, ויחד עם זאת היא גם אחת הפלטפורמות הבולטות ביותר לפרסומי לשון הרע במרשתת. כדאי להיות

קרא עוד »

לייעוץ משפטי השאירו פרטים

דילוג לתוכן