דגשים לבחירת נוטריון מקצועי בעיר תל אביב

כיצד מוצאים נוטריון תל אביב?

רוב האזרחים המחפשים אחר שירות נוטריון תל אביב עושים זאת לצורך השגת אישור נוטריוני או תרגום נוטריוני של מסמכים. יחד עם זאת, ההיצע הגדול של נוטריונים בתל אביב עלול לגרום לתסכול בקרב מי שאינו בקיא בתחום. המשמעות האדירה של אישור נוטריוני והעובדה כי מציאת הנוטריון הנכון יכולה לחסוך זמן וכסף הופכים את החיפוש אחר איש מקצוע מן הסוג הזה לפעולה בעלת משמעות אדירה. בנוסף, צריך לזכור כי לעיתים חיפוש נוטריון תל אביב מלווה בלוח זמנים צפוף ומוגבל. במידה ומדובר על עריכת צוואה או אישור חיים יש צורך באיתור נוטריון תל אביב תוך זמן קצר וללא השתהות. על מנת לעזור בכך ננסה לסקור עבורכם את הדרכים המקובלות למציאת נוטריון תל אביב כך שתוכלו להשיג את מטרתכם על הצד הטוב ביותר.

משרד בן קרפל ושות’ מדורג בצמרת Dun’s100, ובין המובילים בתחום לפי BDI code. בין לקוחותינו מצויים בכירי המשק. עוה”ד בן ואדם קרפל ניהלו ומנהלים מאות תיקי לשון הרע ומשברים תקשורתיים מורכבים (ומוכרים). התוצאות, לא פחות ממעולות.
עוה”ד קרפל: “הדייקנות, הידע, הניסיון והדינאמיקה הייחודית בינינו מבטיחים ייצוג מעולה וייחודי. אנו מנהלים את ענייני לקוחותינו בדגש על שיקוף וניהול סיכונים, ניהול אסטרטגיה, וראיית צרכי הלקוח מעל הכל”.

מציאת נוטריון דרך המלצות

אפשרות פופולארית הרלוונטית אל כל בעלי המקצוע ולא רק אל עורכי דין היא מציאת נוטריון דרך המלצות של חברים, בני משפחה או קולגות. בצורה כזו תוכלו להיות בטוחים לא רק בותק ובניסיון של הנוטריון אלא גם באמינות שלו. במידה וקיבלתם המלצה על נוטריון תל אביב ובמידה והזמן מאפשר זאת, אל תחששו להגיע אל פגישת יעוץ בלבד. ישנן מספר סמכויות בהן נוטריון יכול לעזור לכם ולכן כדאי שתכירו את הסמכויות הבסיסיות מראש:

א. עריכת הסכם ממון

ב. תרגום נוטריוני

ג. אישור חיים

ד. עריכת צוואה

ה. אישור נכונות מסמך

ו. ייפוי כח

מציאת נוטריון באמצעות רשת האינטרנט

אחד התהליכים אשר הקלו באופן הבולט ביותר על אזרחים בשנים האחרונות בכל הקשור אל מציאת בעלי מקצוע הוא הכניסה של האינטרנט לחיינו. כיום ניתן למצוא מאות אלפי אתרי אינטרנט של משרד נוטריון ועריכת דין, אשר כל אחד מהם מציע שירותים מסוג אחר. יחד עם זאת, בעת חיפוש אחר נוטריון תל אביב באמצעות האינטרנט יש לשים לב לתחומי ההתמחות ולותק של הנוטריון. בעזרת אתרי האינטרנט לבדם קשה לזהות נוטריון בעל יחס אדיב ולכן כדאי לערב יחד עם הביקור באתר גם פגישת ייעוץ.

מציאת נוטריון בעזרת דפי זהב או ספר טלפונים

למרות שלאחר השימוש באינטרנט ספר הטלפונים ודפי הזהב נראים מעט אנכרוניסטיים, בכל הקשר אל נוטריונים יכול להיות שתופתעו מהיעילות שכלי זה מציע. היות ונוטריון הוא עורך דין בעל ותק של עשר שנים לפחות ופועל תחת רישיון של ועדת הרישיונות, סביר להניח שכמעט כל ספר טלפונים או חוברת דפי זהב בתל אביב יכילו רשימת נוטריונים מכובדת אשר יכולה לעזור לכם.

האם ניתן לחפש נוטריון בתל אביב באמצעות לשכת עורכי הדין?

ספר עורכי הדין הנמצא באתר לשכת עורכי הדין מכיל גם הוא את כל הפרטים על נוטריון תל אביב ובסביבה. מלבד הותק של עורך הדין, המהווה תנאי חשוב בקבלת רישיון נוטריון, על מגיש הבקשה לרישיון להיות חבר בלשכה. ספר זה של לשכת עורך הדין ערוך בצורה קלה וברורה וניתן לעשות בו שימוש פשוט.

תעריף קבוע של נוטריון

לסיכום, גם כאשר מחפשים עורך דין בעיר הגדולה יש דברים שאסור לוותר עליהם. זכרו כי תעריפו של נוטריון הוא קבוע ואחיד על פי החוק. השיקול הכלכלי הוא אינו פקטור בעת פנייה אל עורך דין ולכן בצעו את הבחירה כאשר אתם בטוחים כי עשיתם את הצעד הנכון.

בן קרפל ושות' משרד עורכי דין מייצגים תובעים ונתבעים בתביעות על הוצאת לשון הרע והגנת הפרטיות. צוות עורכי הדין במשרד מיומנים ומנוסים בייצוג בכל סוג של תביעת דיבה מהמקרים הפשוטים, ועד למקרי שיימינג בפייסבוק הקשים והמפורסמים ביותר בארץ כמו גם בתביעות על פגיעה בפרטיות. לייעוץ משפטי מומלץ ליצור קשר עם עו"ד לשון הרע שזהו תחום עיסוקו המרכזי.

עורך דין בן קרפל: ״אני רואה בדיני לשון הרע תחום שדרכו המשפט מתפתח ועוקב אחר הטכנולוגיה. ייצוג תובעים ונתבעים בלשון הרע והגנת הפרטיות בעידן המודרני – עידן האינטרנט והרשתות החברתיות – מייצר אתגרים יום-יומיים; עבורי זו שליחות".

עורך-הדין בן קרפל, הוא יו"ר ועדת לשון הרע במחוז חיפה וחבר ועדת לשון הרע הארצית בלשכת עורכי-הדין. וכמו כן ערך את המחקר האמפירי המקיף והמשמעותי ביותר ביחס לגידול בשיעורי הפיצוי הנפסקים בעת האחרונה בתביעות דיבה ולשון הרע בכלל הערכאות השיפוטיות.

המשרד נמנה על-פי הדירוגים היוקרתיים – DUNS 100 ו – BDI כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום לשון הרע.

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

צרו קשר

הוגשה כנגדכם תביעה? נדרשת הגנה מקצועית וחדה?
הכפישו אתכם? את העסק שלכם? אתם בעיצומו של משבר

עורך דין אדם קרפל ועורך דין בן קרפל| בן קרפל ושות' משרד עורכי דין

לשון הרע בוואטסאפ

אפליקציית המסרונים "ווטסאפ" (WhatsApp) הפכה זה מכבר לזירה שגרתית ומרכזית בחייהם של אנשים לצורכי אינטראקציות יומיומיות. אולם, כתוצר לוואי, הפלטפורמה גם הפכה להיות כר פורה

קרא עוד »
תביעה על שיימינג בפייסבוק

תביעה על שיימינג בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק – יחד עם רשתות נוספות, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק – תופסת מקום מרכזי בחיינו בעשור האחרון. היבט ראוי לציון הוא תופעת השיימינג בפייסבוק;

קרא עוד »
לשון הרע באינסטגרם

לשון הרע באינסטגרם

האפליקציה לשיתוף התמונות "אינסטגרם" היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, ויחד עם זאת היא גם אחת הפלטפורמות הבולטות ביותר לפרסומי לשון הרע במרשתת. כדאי להיות

קרא עוד »

לייעוץ משפטי השאירו פרטים

דילוג לתוכן